Курс Геймдизайн (Game Design)
Опис курсу
Геймдизайн — програма навчання, спрямована на отримання знань в області ігрової розробки. Геймдизайнери є генераторами ідей для нових ігор, творцями і натхненниками майбутніх шедеврів індустрії комп'ютерних розваг.
—
В ході курсу ви отримаєте базові уявлення про роботу геймдизайнера, освоїте основи розробки ігор і їх структури. Ви навчитеся розуміти логіку створення комп'ютерної гри, дізнаєтеся про користувацький досвід і очікування аудиторії. В ході курсу ви створите свій власний дизайн-документ.
Після курсу Ви зможете:
- Розуміти підходи до створення ігор;
- Розбиратися в сеттингу, персонажах, ігровій механіці;
- Враховувати вимоги користувачів при розробці гри;
- Налаштовувати ігровий процес і баланс;
- Працювати з командою розробників.
Програма курсу:
1. Гейм дизайнер працює з папером
- Визначення поняття геймдизайну як роду діяльності.
- Навички, якими повинен володіти геймдизайнер.
- Що робить гейм дизайнер. Визначення досвіду, створюваного геймдизайнером
2. Що таке гра?
- Що таке ігри. Чим ігри відрізняються від іграшок.
- Фан - що це.
- Ігрові жанри.
- Ігрові платформи.
3. З чого складається гра
- Складові частини гри - чотири основних елементи.
- Основні ігрові елементи.
- Вплив ігрових елементів на створюваний досвід.
4. Генерація ідей
- Звідки беруться ідеї.
- Як генерувати ідеї і за допомогою чого
- Красти і ділитися - добре чи погано?
- Спільна генерація ідей з аудиторією
- Вибір теми гри
- Постановка проблеми.
- Покращення і фільтрація ідей для підгонки до своєї теми.
- Методи ітерації.
5. Ігрові механіки і прототипування
- Ігрові движки
- Ігрові механіки, що це і як їх комбінувати
- Методи і принципи прототипирования
- Приклади створення прототипів
6. Ігри робляться для гравців
- Призначений для користувача досвід
- Цільова аудиторія
- Орієнтація на користувача
7. Основи ігрового процесу
- Правила ігрового процесу
- Принципи побудови ігрового процесу
- Криві ігрового процесу
- Орієнтація на навик гравця
8. Шанси і ймовірності
- Шанси і ймовірності в ігровому процесі
- Приклади підрахунку ймовірностей в іграх
9. Основи ігрового балансу
- Ігрового баланс і його типи
- Основи ігрової економіки
10. Ігрові інтерфейси
- Принципи побудови ігрових інтерфейсів
- Сприйняття процесів всередині гри через інтерфейси.
- Закріплення на практиці знань з побудови інтерфейсів.
11. Криві інтересу - пост-оцінка
- Пояснення що таке криві інтересу
- Оцінка досягнутих результатів в своїх ідеях за допомогою кривих інтересу
12. Історія і сюжет
- Ігрові сюжети і сюжетні лінії
- Вплив сюжетів на ігровий сеттинг
- Побудова ігрових сюжетів в рамках придуманих слухачами ідей.
13. Персонажі
- Головні і другорядні ігрові персонажі
- Специфіка характерів ігрових персонажів
- Вплив персонажів на сюжет і ігрові механіки
14. Простір світу
- Світоустрій і сеттінг
- Принципи побудови світів
- Основи левел дизайну
15. Естетика світу
- Принципи надання світу "життя"
- Значення анімацій і ефектів при створенні досвіду
- Звуковий супровід і його вплив на користувацький досвід
16. Команда і робота з нею
- Як працювати з колективом розробників
- Специфіка кожного з відділів розробників
17. Підбиття підсумків
- Підведення підсумків курсу і перевірка результатів
Мінімальні вимоги:
- Наявність власного комп'ютера для занять
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!