spinner-it

Курс Unity3D

Старт навчання
02.11.2021
45 год. по 2-3 рази на тиждень

Опис курсу

Курс розрахований на людей, вже знайомих з С# як мінімум на середньому рівні, які мають невеликий досвід програмування, а також на молодших Unity3D фахівців.

 

По завершенню курсу отриманих знань буде достатньо для того щоб влаштуватися Junior+/починаючим Middle фахівцем в будь-яку київську компанію. Після вивчення теоретичної частини студенти будуть розбиті на 2 групи для створення невеликої 2D гри з використанням отриманих знань.

Після курсу Ви зможете:

  • Працювати з основними елементами редактору Unity3D
  • Самостійно створювати ігровий додаток і розміщувати його в маркеті
  • Проходити співбесіди на Junior + Unity3d розробника в провідні ігрові студії Києва
  • Правильно структурувати архітектуру гри
Дивитись роботи випускників

Програма курсу:

1. Основи роботи з редактором

  • Створення сцени
  • Знайомство з Inspector
  • Game View
  • Scene View
  • Імпорт зовнішніх асетів
  • Менеджер Пакетів

2. Основи скриптування

  • Code Style and Code Convention з прикладами
  • Система управління версіями, Git
  • MonoBehaviour, порядок виконання функцій в MonoBehaviour
  • GameObject
  • Transform
  • Input
  • Математична бібліотека
  • Вектори

3. Робота з бібліотеками .NET. Основи 2D

  • Робота з жорстким диском
  • JSON серіалізація / десеріалізація
  • Дженерік контейнери - List та Dictionary
  • Співпрограми (Coroutines)
  • Розширення існуючих класів
  • Camera
  • SpriteRender
  • SpriteMask

4. Unity User Interface (UI)

  • История
  • Canvas Холст
  • Basic Layout
  • Visual Components
  • Interaction Components
  • Animation Integration
  • Auto Layout
  • Rich Text
  • EventSystem

5. Архітектура. Аудіо та система частинок

  • Архітектура. Вступ
  • Audio Listener, AudioSource, AudioClip
  • Play and PlayOneShot
  • Audio mixer і звукові ефекти
  • Що таке частинки. Налаштування системи частинок - emission, lifetime, speed, color, etc

6. Анімація в 3D, Mecanim

  • Огляд системи анімації в Unity
  • Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті
  • Animator Controllers
  • Transition
  • Контроль анімації із скрипта
  • Animation event
  • Blend Tree
  • Процедурна анімація з DOTween

7. UI Advance

  • Anchoring Layout
  • ScrollView, Tab
  • UI Event System: tap, gesture, swipe
  • UI Event System: проста система drag and drop на прикладі карткової гри

8. Фізика та навігація

  • Огляд компонентів тривимірної фізики
  • Колайдери
  • Rigidbody
  • Joints
  • Physics material
  • Raycast
  • Physics Layer
  • NavMesh - принцип дії, способи застосування
  • Запікання навігаційної сітки, створення агента, настройка off-mesh зв'язків, створення перешкод
  • Налаштування вартості шляху
  • Взаємодія NavMesh і MechAnim

9. Все про графічну складову ігор. Частина 1

  • Unity Render Pipeline
  • Джерела світла, матеріали
  • Типи джерел світла, їх налаштування - яскравість, тіні
  • Запікання світла. Відображення - Cubemap, baked і realtime reflection probes

10. Все про графічну складову ігор. Частина 2

  • Стандартний шейдер - Albedo, Specular, NormalMap, etc.
  • Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, Surface і HLSL шейдери
  • Створення базового шейдера з нуля на ShaderLab
  • Shader Graph. Приклад шейдера з шейдер графом

11. Основи оптимізації ігор під мобільні пристрої

  • Використання профайлера
  • Оптимізація 2D
  • Оптимізація 3D
  • Використання пулу об'єктів
  • Рекомендації по коду

12. Мережева взаємодія

  • Основи HTTP, TCP
  • Класи і функції для роботи з HTTP в Unity
  • Сторонні бібліотеки для роботи з мережею в Unity
  • Приклад мультиплеєрной гри на основі Photon Unity Network (PUN)

13. Збірка проекту на Андроїд. Додаткові можливості редактора

  • Особливості збирання проекту на Android
  • Scriptable Object
  • AssetBundles
  • Розширення редактора (Unity Window, Unity Editor)

14. Ігрові патерни проектування. Частина 1

  • Що таке патерн?
  • Класифікація патернів
  • Патерни, що породжують
  • Структурні патерни
  • Поведінкові патерни
  • Сімейство MV * патернів

15. Ігрові патерни проектування. Частина 2

  • Огляд дипломних робіт
  • Entity-Component-System (ECS)

Мінімальні вимоги:

  • Базове володіння C#
  • Бажання розробляти ігри або працювати в ігровій індустрії
  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

Лектори:

Микита Самко (Full Stack Developer у AnvilEight)

 

Unity / Game Developer — IT-фахівець, який займається розробкою ігор і бізнес-додатків, що активно використовуються в рекламних кампаніях. Такі працівники відповідають за створення, тестування, доопрацювання, підтримку, оновлення й поліпшення цифрової продукції. Головним завданням game-фахівця вважають якісне опрацювання клієнтської частини продукту.

 

В IT Education Academy ти зможеш опанувати професію Unity3D-developer з мінімальними знаннями в програмуванні. Ми навчимо тебе писати код мовою С #, розробляти ігри на сучасному движку та створювати власні доповнення до нього. Пройшовши Unity 3D курс, ти зможеш з нуля спроектувати гру, яка буде цікава для багатьох користувачів, або влаштуватися програмістом в топову IT-студію.

Що таке Unity 3D курси?

Однією з найбільш затребуваних сфер вважають розробку відеоігор. На движку Юніті розробляється величезна кількість подібних програм. Game-напрямок отримує дедалі більше відгуків від користувачів різного віку й будь-яких захоплень. Процес проектування ігор є досить трудомістким і багатофункціональним. Він вимагає від фахівця великої кількості професійних навичок, які ти зможеш отримати саме в ITEA.

 

Ми раді бачити на заняттях всіх, кому цікаве програмування, але курси з Unity3D будуть корисні тільки тим, хто:

  • розуміє теорію ігрової розробки;
  • володіє базовими знаннями C #;
  • має персональний ноутбук.

 

У нашій академії студенти пройдуть Unity 3D навчання у професійних викладачів-практиків. Кожен зможе перейняти неоціненні знання та заглибитися в досвід інших фахівців. Топові коучі поділяться з тобою актуальною інформацією й ефективними інструментами, які використовують у роботі провідні game-developer'и.

Unity3D курси: переваги

При роботі зі створенням ігор потрібно розбиратися в мові програмування C #, мати основні уявлення про програмування та розуміти, як має функціонувати клієнт разом із сервером. Навчання Unity 3D допоможе вивчити всі тонкощі роботи game-developer'а на практичних прикладах з постійною підтримкою викладача. Після завершення занять ти зможеш:

  • створювати ігрові програми в тривимірному просторі;
  • додавати персональні проекти в інтернет-маркети;
  • оптимізувати гри і свою роботу;
  • розуміти принцип побудови архітектури ігрової продукції.

 

В академії ти навчишся не тільки професійних навичок, але і зможеш прокачати комунікативні скіли. Приєднуйся до дружньої команди ITEA, щоби стати затребуваним фахівцем на game-ринку.

Курси Unity 3D: особливості навчання

Навчання в ITEA — якісна подача нового матеріалу, яка складається з трьох етапів: теоретичної частини, практики й великого домашнього завдання. Курс Unity3D стане чудовою можливістю за короткий час змінити кар'єрний напрямок і навчитися чогось нового. Ми робимо упор на відточування практичних скілів, тому ти точно не занудьгуєш на жодному з уроків!

 

Команда ITEA розробила план Юніті 3Д навчання, врахувавши всі актуальні вимоги й модернізації. Освітня програма містить 13 тематичних блоків. На уроках ти познайомишся з основами роботи з редактором, бібліотеками .NET, навчишся робити тривимірні анімації й розберешся в оптимізації ігор під мобільні девайси.

Ціни на курси Unity3D

Розцінки можна дізнатися на сайті або за телефоном гарячої лінії. В ITEA передбачена послуга оплати за навчання Unity3D по частинах, тому ти зможеш вчитися відразу, а платити потім. У нас часто діють вигідні акційні пропозиції на заняття, які допоможуть істотно заощадити!

Запис на курс Unity 3D

Забронювати місце в групу можна, заповнивши коротку анкету. Оператор зв'яжеться з тобою за вказаними контактними даними для уточнення деталей. У нього можна отримати інформативну консультацію, відповіді на запитання та дізнатися про актуальні бонусні пропозиції. Стань кращим разом з командою IT Education Academy!

 

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!