Основи ITIL 2011 – Принципи організації ІТ-підрозділу компанії
Теоретичний 3-х денний курс представляє слухачам опис життєвого циклу управління ІТ-послугами. Методологія ITIL 2011 включає п'ять основних розділів: Стратегія Послуг, Проектування Послуг, Розвиток Послуг, Підтримка Послуг і Безперервне Поліпшення Послуг. Ці розділи представляють структуру сервісного життєвого циклу, призначеного для планування, проектування, розвитку, підтримки і безперервного поліпшення послуг, які будуть повністю відповідати вимогам бізнесу.
- Стратегія Послуг (Service Strategy) – взаємодія ІТ і бізнесу.
- Проектування Послуг (Service Design) – процес побудови послуги.
- Розвиток Послуг (Service Transition) – управління змінами, перевіркою якості послуг і контроль інфраструктури.
- Підтримка Послуг (Service Operation) – практичні питання досягнення ефективності та цінності послуг при їх експлуатації.
- Безперервне поліпшення Послуг (Continual Service Improvement) – керівництво по оцінці наданих послуг, їх аналіз і пошук шляхів для постійного підвищення якості обслуговування.
Аудиторія
Даний курс рекомендується співробітникам, залученим до надання або підтримку ІТ послуг: ІТ керівників, персоналу підтримки ІТ, ІТ консультантів і інтеграторам, ІТ розробникам, а також бізнес-менеджерам чиї підрозділи є споживачами ІТ послуг.Набуваються навички
- Уявлення про ключових принципах та концепціях ITIL
- Уявлення про переваги впровадження ITIL в організації
- Уявлення про основні принципи та взаємовідносини в рамках моделі життєвого циклу сервісів
- Уявлення про основні активності, процеси і ролі ITIL, основами їх правильної організації
- Модуль 1: Управління послугами як практика
- Поняття послуги та управління ІТ-послугами
- Функції та процеси
- Активи замовника та активи послуги
- Життєвий цикл послуги
- Модуль 2: Стратегія послуг (Service Strategy)
- Призначення, завдання, цінність для бізнесу
- Процеси стратегії послуг
- Процес управління стратегією ІТ послуг
- Процес управління попитом
- Процес управління портфелем послуг
- Процес управління фінансами ІТ послуг
- Процес управління відносинами з бізнесом
- Модуль 3:Проектування послуг (Service Design)
- Призначення, завдання, цінність для бізнесу
- Процеси проектування послуг
- Управління каталогом послуг
- Управління рівнем послуг
- Управління доступністю
- Управління потужностями
- Управління безперервністю ІТ послуг
- Управління інформаційною безпекою
- Управління постачальниками
- Координація проектування
- Модуль 4: Перетворення послуг (Service Transition)
- Призначення, завдання, цінність для бізнесу
- Процеси перетворення послуг
- Управління змінами
- Управління сервісними активами та конфігураціями
- Управління релізами та розгортанням
- Управління знаннями
- Планування і підтримка перетворення
- Модуль 5: Експлуатація послуг (Service Operations)
- Призначення, завдання, цінність для бізнесу
- Процеси експлуатації послуг
- Управління інцидентами
- Управління проблемами
- Управління запитами на обслуговування
- Управління доступом
- Управління подіями
- Функції експлуатації послуг
- Service Desk
- Управління додатками
- Операційне управління ІТ
- Модуль 6: Постійне поліпшення послуг (Continual Service Improvement)
- Призначення, завдання, цінність для бізнесу
- Процеси постійного поліпшення послуг
- Процес поліпшення в 7 кроків
- Модуль 7: Технології та інструменти
- Необов'язкові, бажаний досвід роботи в ІТ підрозділі або взаємодії з ІТ-підрозділом
Запис на курс
Код курсу | EA-ITIL 2011 |
---|---|
Тривалість | 3д (24год) |
Код екзамену | |
Вартість без ПДВ | 13 800 грн. |