Впровадження клієнтського голосового порталу Cisco
Курс Cisco Unified Customer Voice Portal Implementation (CVPI) забезпечує знання і навички, необхідні для експлуатації, адміністрування, управління та резервування голосового порталу - Cisco Unified Customer Voice Portal (CVP), який може використовуватися як самостійний продукт, так і в складі Cisco Unified Contact Center Enterprise спільно з Cisco ICM.
Після закінчення курсу слухачі будуть вміти:
- Визначати модель CVP, що відповідає вимогам замовника
- Встановлювати і тестувати програмне забезпечення CVP
- Конфігурувати та інтегрувати компоненти CVP
- Створювати скрипти для використання функцій голосового меню IVR
- Конфігурувати Node Manager для підвищення відмовостійкості
- Мати базове уявлення про те, як інтегрувати і використовувати CVP Studio
- Ідентифікувати та вирішувати проблеми, використовуючи CVP Tools
- Модуль 1. Огляд рішення Cisco Unified CVP
- Ключові компоненти, функції та можливості Cisco Unified CVP
- Моделі впровадження CVP, обробка викликів
- Модуль 2. Спільне використання CVP і ICM
- Огляд взаємодії CVP і ICM
- Послідовність дій, необхідна для інтегрування CVP і ICM
- Інсталяція, оновлення та конфігурування Cisco CVP
- Настройка SIP і Cisco IOS шлюзів для роботи з Cisco CVP
- Налаштування ICM і CUCM для інтеграції з голосовим порталом
- Модуль 3. Створення скриптів в Cisco Unified ICME для підтримки голосового порталу
- Подання техніки написання скриптів
- Впровадження скриптів-микроприложений для ICM
- Налаштування Cisco ICM для роботи скриптів-мікрододатків
- Використання трансферів і перемаршрутизації при відсутності відповіді
- Модуль 4. Огляд функціоналу VXML в Cisco CVP
- Розуміння VXML
- Інсталяція та конфігурування функціоналу VXML
- Функція «Courtesy Callback»
- Модуль 5. Система обліку подій, ведення звітів
- Конфігурування системи видачі звітів Cisco CVP
- Використання системи обліку подій і лог-файлів
- Модуль 6. Забезпечення відказостійкості, діагностика, пошук і усунення несправностей
- Планування і побудова рішення з високою стійкістю до відмов
- Пошук і усунення несправностей
- Лабораторні роботи
- Вивчення маршрутизації телефонних дзвінків
- Запуск компонентів Cisco ICM
- Інсталяція Cisco CVP
- Конфігурування голосових шлюзів Cisco для роботи CVP
- Конфігурування ICM для роботи з Cisco CVP
- Створення найпростішого скрипта
- Написання скриптів для роботи з CVP
- Використання інструментів налагодження скриптів
- Настроювання маршрутизації викликів через SIP Proxy
- Настроювання маршрутизації викликів у CVP допомогою CTI Route Point
- Конфігурування Subsequent Transfer допомогою плану наборв номером Cisco ICM
- Інсталяція Cisco Unified Call Studio
- Створення та впровадження проектів Cisco Call Studio
- Інтегрування додатків VXML з Cisco ICM
- Впровадження функції Courtesy Callback
- Збереження бази даних для Server Reporting
- Пошук і усунення несправностей
- Розуміння концепцій і технологій комп'ютерних мереж, таких як LAN,WAN, IP-комутації та основ маршрутизації
- Вміння конфігурувати і працювати з маршрутизаторами і комутаторами Cisco на рівні сертифікації CCNA (в межах курсів ICND1, ICND2)
- Базові знання в області VoIP (в межах курсу CVOICE)
- Вміння конфігурувати і налаштовувати Cisco Unified Communication Manager (у рамках курсу CIPT1)
- Бажаний досвід і навички з адміністрування Cisco Unified Contact Center Enterprise (у рамках курсу AUCCE)
Запис на курс
Код курсу | CVPI |
---|---|
Тривалість | 5д (40год) |
Код екзамену | |
Вартість без ПДВ | 2 580 $ |