Unified Contact Center
Код курсу | Назва | Код екзамену | Тривалість | Ціна без ПДВ | |
CVPS | CVPS: Створення скриптів для Cisco Customer Voice Portal (CVP Scripting) | 5д (40год) | 2 000 $ | ||
UCCX | Deploying Cisco Unified Contact Center Express | 642-165 | 5д (40год) | 2 625 $ | |
DUCCE | Впровадження корпоративного ПО Cisco Unified Contact Center (v.10) | 5д (40год) | 2 625 $ | ||
UEIME | Implementing Cisco Unified E — Mail and Web Interaction Manager Enterprise | 5д (40год) | 2 750 $ | ||
DUIC | Deploying Cisco Unified Contact Center | 5д (40год) | 1 860 $ | ||
CVPI | Впровадження клієнтського голосового порталу Cisco | 5д (40год) | 2 580 $ | ||
AUCCE1 | Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 1 | 5д (40год) | 2 750 $ | ||
AUCCE2 | Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2 | 5д (40год) | 2 750 $ |
ITEA – єдиний український авторизований навчальний партнер Cisco. Курс Cisco з напрямку Unified Contact Center підходить для фахівців, що працюють з продуктом Cisco Unified Contact Center Enterprise, а також для бажаючих підвищити свої навички конфігурації, обслуговування та підтримки рішень Cisco Unified CCE.
У ході занять студенти вивчають принципи розгортання CCE, розглядають вимоги для конфігурації ACD і IVR, вчаться правильно використовувати ICM Script Editor і працювати з системою складання звітів. На заняттях учні отримують нові знання про будову UCCX, тонкощах створення скриптів для call-менеджерів, роботу агентів і супервізорів, а також про використання багатьох преміум-функцій, які значно полегшують роботу КЦ.
В кінці навчання студенти вже мають достатньо знань і навичок, щоб скласти іспит і отримати сертифікат Cisco Unified Contact Center.