Пошук, усунення несправностей і підтримка ІР-мереж Cisco
Увага! Даний курс застарів. Лінійка курсів Voice замінена на Collaboration:CCNA Collaboration
- Implementing Cisco Collaboration Devices (CICD).
- Implementing Cisco Video Network Devices, Part 2 (CIVND2).
- Implementing Cisco IP Telephony & Video, Part 1 (CIPTV1).
- Implementing Cisco IP Telephony & Video, Part 2 (CIPTV2).
- Troubleshooting Cisco IP Telephony & Video (CTCOLLAB).
- Implementing Cisco Collaboration Applications (CAPPS).
Після закінчення курсу Ви зможете:
- Розуміти систематичну методологію пошуку та усунення несправностей в рішеннях Cisco Unified Communications
- Усувати заявлені проблеми, які відносяться до Cisco Unified Communications Manager
- Діагностувати проблеми з установкою з'єднання і усувати їх у міру виявлення в ситуаціях, коли джерело проблеми невідоме
- Усувати несправності в рішеннях, в яких використовуються SAF і CCD
- Усувати проблеми, які стосуються функцій і додатків IP PBX Cisco Unified Communications Manager
- Вирішувати проблеми пов’язані з якістю обслуговування (QoS) і медіа-ресурсами
Модуль 1. Загальна інформація про пошук і усунення несправностей в рішеннях Cisco Unified Communications
- Компоненти рішення Cisco Unified Communications
- Використання методології пошуку та усунення несправностей
- Використання інструментів пошуку та усунення несправностей, а також інструментів моніторингу
- Рішення проблем, пов'язаних з реєстрацією терміналів і шлюзів
- Дозвіл ситуацій, пов'язаних з доступністю Cisco Unified Communications Manager
- Виправлення неправильної роботи реплікації бази даних
- Усунення проблем, пов'язаних з інтеграцією по LDAP
- Особливості дзвінків VoIP
- Конфігурація маршрутизації дзвінків на голосових шлюзах і специфічних параметрів для VoIP телефонії.
- Розуміння причин проблем при встановленні з'єднання
- Усунення проблем при дзвінках в межах одного офісу
- Усунення проблем при дзвінках між офісами (on-net)
- Усунення проблем при дзвінках за межі корпоративної мережі (off-net)
- Пошук і усунення несправностей, пов'язаних з SAF
- Пошук і усунення несправностей, пов'язаних з CCD
- Перетворення чисел викликає і викликаний номерів
- Конфігурація вибору шляху маршрутизації
- Конфігурація привілеїв абонентів
- Усунення некоректної роботи функції Device Mobility
- Рішення проблем, що виникають при роботі функції Extension Mobility
- Усунення проблем, які зустрічаються при роботі функції Cisco Unified Mobility
- Рішення ситуацій при роботі функції Native Presence
- Усунення несправностей, пов'язаних з MOH
- Рішення проблем, що виникають при роботі MTP
- Проблеми при роботі конференції
- неполадки транскодера
- Усунення проблем, що виникають при роботі RSVP
- Проблеми, пов'язані з якістю сервісу
- Розуміння технологій конвергентних мереж і мереж передачі даних.
- Знання протоколів сигналізації SIP, H.323, MGCP і методи ох конфігурації на голосових шлюзах Cisco
- Уміння конфігурувати Cisco Unified Communications Manager, його функції та додатки, а також голосові шлюзи Cisco в моделях з одним або декількома офісами
- ICOMM
- CVOICE v8.0
- CIPT1 v8.0
- CIPT2 v8.0
Запис на курс
Код курсу | TVOICE |
---|---|
Тривалість | 5д (40год) |
Код екзамену | 300-135 |
Вартість без ПДВ | грн. |