spinner-it

Пошук, усунення несправностей і підтримка ІР-мереж Cisco

Увага! Даний курс застарів. Лінійка курсів Voice замінена на Collaboration:CCNA Collaboration CCNP Collaboration  Курс Troubleshooting Cisco Inified Communications дає професіоналам в галузі мережевих технологій навички і знання, необхідні для пошуку та усунення несправностей в рішеннях Cisco Unified Communications для корпоративних мереж з моделями одного або декількох офісів. Курс присвячений методикам, алгоритмам, процедурам, інструментам, ресурсів пошуку та усунення несправностей для інтегрованої системи з застосуванням IP PBX Cisco UnifiedCommunication Manager.

Після закінчення курсу Ви зможете:

  • Розуміти систематичну методологію пошуку та усунення несправностей в рішеннях Cisco Unified Communications
  • Усувати заявлені проблеми, які відносяться до Cisco Unified Communications Manager
  • Діагностувати проблеми з установкою з'єднання і усувати їх у міру виявлення в ситуаціях, коли джерело проблеми невідоме
  • Усувати несправності в рішеннях, в яких використовуються SAF і CCD
  • Усувати проблеми, які стосуються функцій і додатків IP PBX Cisco Unified Communications Manager
  • Вирішувати проблеми пов’язані з якістю обслуговування (QoS) і медіа-ресурсами
Ознайомтесь з системою сертифікації Cisco за посиланням.
Модуль 1. Загальна інформація про пошук і усунення несправностей в рішеннях Cisco Unified Communications
  • Компоненти рішення Cisco Unified Communications
  • Використання методології пошуку та усунення несправностей
  • Використання інструментів пошуку та усунення несправностей, а також інструментів моніторингу
Модуль 2. Усунення несправностей в IP PBX Cisco Unified Communications Manager
  • Рішення проблем, пов'язаних з реєстрацією терміналів і шлюзів
  • Дозвіл ситуацій, пов'язаних з доступністю Cisco Unified Communications Manager
  • Виправлення неправильної роботи реплікації бази даних
  • Усунення проблем, пов'язаних з інтеграцією по LDAP
  • Особливості дзвінків VoIP
  • Конфігурація маршрутизації дзвінків на голосових шлюзах і специфічних параметрів для VoIP телефонії.
 Модуль 3. Усунення проблем при встановленні з'єднання
  • Розуміння причин проблем при встановленні з'єднання
  • Усунення проблем при дзвінках в межах одного офісу
  • Усунення проблем при дзвінках між офісами (on-net)
  • Усунення проблем при дзвінках за межі корпоративної мережі (off-net)
 Модуль 4. Проблеми, пов'язані з SAF і CCD
  • Пошук і усунення несправностей, пов'язаних з SAF
  • Пошук і усунення несправностей, пов'язаних з CCD
  • Перетворення чисел викликає і викликаний номерів
  • Конфігурація вибору шляху маршрутизації
  • Конфігурація привілеїв абонентів
 Модуль 5. Вирішення проблем, пов'язаних з роботою функцій і додатків.
  • Усунення некоректної роботи функції Device Mobility
  • Рішення проблем, що виникають при роботі функції Extension Mobility
  • Усунення проблем, які зустрічаються при роботі функції Cisco Unified Mobility
  • Рішення ситуацій при роботі функції Native Presence
 Модуль 6. Проблеми, пов'язані з якістю сервісу (QoS) і медіа-ресурсами
  • Усунення несправностей, пов'язаних з MOH
  • Рішення проблем, що виникають при роботі MTP
  • Проблеми при роботі конференції
  • неполадки транскодера
  • Усунення проблем, що виникають при роботі RSVP
  • Проблеми, пов'язані з якістю сервісу
 
 
  • Розуміння технологій конвергентних мереж і мереж передачі даних.
  • Знання протоколів сигналізації SIP, H.323, MGCP і методи ох конфігурації на голосових шлюзах Cisco
  • Уміння конфігурувати Cisco Unified Communications Manager, його функції та додатки, а також голосові шлюзи Cisco в моделях з одним або декількома офісами
 Рекомендовані попередні тренінги:
  • ICOMM
  • CVOICE v8.0
  • CIPT1 v8.0
  • CIPT2 v8.0

Запис на курс

Код курсуTVOICE
Тривалість5д (40год)
Код екзамену300-135
Вартість без ПДВ грн.

На жаль, у звязку з війною ІТЕА завершила свою діяльності в Україні.

This will close in 20 seconds